Wiceprzewodniczący Rady, Przewodniczący Komisji Promocji i Fundraisingu

Współzałożyciel i prezes zarządu agencji reklamowej Corporate Profiles (1991). Jej rozwój pozwolił na stworzenie grupy wokół dzisiejszego DDB Warszawa. Złożona z BNA (branding), CPC (doradztwo w marketingu), DDB (agencja full service), Gutenberg Networks (produkcja reklamowa audio, i wideo, digital i print), OMG (domy mediowe) tworzy jeden z największych zespołów w marketingu i reklamie w kraju. Zatrudnia ponad 450 osób, obroty sięgają 800 mln pln (2019). Do stałych klientów grupy należą: Auchan, BAT, Bayer, Beiersdorf, Castorama, Daimler, Grupa Żywiec, Huawei (Polska, Nordics & CEE), Intermarché, Jeronimo Martins (Biedronka), Kompania Piwowarska, McDonald’s, MediaMarkt, Nokia, Play, Reckitt Benckiser, Renault-Nissan, Super-Pharm, T-Mobile, Volkswagen Group (Porsche, SEAT, Škoda, VW).

Prezes Corporate Profiles Real Estate. Inwestor w dziedzinie ubezpieczeń i insurtech (TU Zdrowie, astorya.vc) i nowoczesnych technologii (Cosmose, Nethone, ClauseMatch).

Członek wielu organizacji branżowych i społecznych: SKM SAR i jej Rady Nadzorczej, były wieloletni prezes zarządu, juror i przewodniczący grupy jurorskiej Effie; Polskiej Rady Biznesu, były wiceprezes i były członek Komisji Rewizyjnej; Rady Uczelni Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie; Rady Muzeum Narodowego w Warszawie. Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Muzeum Narodowego w Warszawie, a także Rady Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Uhonorowany Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz tytułami: Człowiek Reklamy 2012 (Brief), AdMan 2012 (Press).

Zdobywca setek nagród branżowych wraz z zespołem DDB i innych firm z grupy: Cannes, EuroEffie Awards, Effie Awards w Polsce, Konkurs Twórców Reklamy.

Hobby: rodzina, książki (historia, historia polityczna, biografie inspirujących ludzi, klasyka światowa najchętniej w oryginale po francusku i angielsku), sztuka, podróże, polityka międzynarodowa, narty, woda.